Home » Άρθρα » Διαχείριση χρόνου, το κλειδί της επιτυχίας

Διαχείριση χρόνου, το κλειδί της επιτυχίας

Black hourglass with white sand on wooden background

 Η διαχείριση χρόνου είναι μια από τις σημαντικότερες δεξιότητες που πρέπει να κατέχουμε καθώς πολλές φορές η επιτυχία μας σε κάτι εξαρτάται από τον τρόπο που διαχειριζόμαστε το χρόνο μας. Η αλήθεια είναι ότι συνήθως ανακαλύπτουμε ότι μεγάλο μέρος του χρόνου μας αφιερώνεται σε ενέργειες που δεν είχαμε προγραμματίσει εξαρχής. Επίσης, πολύ συχνά ανακαλύπτουμε ότι μια προγραμματισμένη δραστηριότητα παίρνει περισσότερο χρόνο να ολοκληρωθεί σε σχέση με το χρόνο που αρχικά είχαμε υπολογίσει να αφιερώσουμε και ακριβώς αυτοί οι λόγοι δημιουργούν προβλήματα στη διαχείριση του χρόνου μας.

 Σημαντικό βήμα γα τη σωστή οργάνωση του χρόνου μας είναι να τον αναλύσουμε και να καταγράψουμε που αφιερώνουμε τον περισσότερο χρόνο, αν οι δραστηριότητες στις οποίες αφιερώσαμε χρόνο ήταν προγραμματισμένες ή όχι, αν διακόπηκαν, αν ήταν επείγουσες, αν συμμετείχαν και άλλοι και τέλος πόσες από τις δραστηριότητες που είχαν προγραμματιστεί ολοκληρώθηκαν απρόσκοπτα, και αν όχι, ποιες ήταν οι κύριες αιτίες των διακοπών.

 Κάνοντας την παραπάνω ανάλυση μπορούμε να έχουμε μια ρεαλιστική απεικόνιση της πραγματικότητας και να διαπιστώσουμε τις συνήθειες που ευθύνονται για τη δυσκολία στη διαχείριση του χρόνου μας, ώστε παρεμβαίνοντας κατάλληλα να επανακτήσουμε τον έλεγχο της κατάστασης και να αποφύγουμε καταστάσεις άγχους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο αυτό
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+