Home » Άρθρα » Τεχνικές βελτίωσης της ικανότητας συγκέντρωσης.

Τεχνικές βελτίωσης της ικανότητας συγκέντρωσης.

τεχνικές συγκέντρωσης

Είναι φυσικό κάποιες μέρες ή περιόδους να μην είναι εύκολο να συγκεντρωθείτε εύκολα στη μελέτη. Όμως, υπάρχουν καλά νέα! Ακολουθώντας κάποιες τεχνικές συγκέντρωσης θα μπορέσετε να επαναφέρετε τη συγκέντρωσή σας, όταν αυτό χρειαστεί, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο μελέτης που διαφορετικά θα πήγαινε χαμένος.

 Τέτοιες τεχνικές είναι οι εξής:

Α) Η τεχνική του «εδώ και τώρα».  Όταν αρχίζετε να ‘’χάνεστε’’ στις σκέψεις σας, πείτε στον εαυτό σας «να είσαι εδώ, τώρα» και σταδιακά εστιάστε την προσοχή σας στο μάθημα που μελετάτε εκείνη τη στιγμή.

Β) Η τεχνική της «αράχνης». Το όνομα της τεχνικής αυτής φανερώνει και τον τρόπο λειτουργίας της. Κάντε ό,τι κάνει η αράχνη όταν ένα αντικείμενο κινείται κατ’ επανάληψιν μέσα στον ιστό της. Στην αρχή αντιδρά, αλλά μετά συνηθίζει και δεν ενοχλείται. Με τον ίδιο τρόπο, θα πρέπει κι εσείς να συνηθίσετε να μην ενδίδετε σε οτιδήποτε μπορεί να γίνεται γύρω σας την ώρα που διαβάζετε.

Γ) Η τεχνική «ώρα της σκέψης».  Όλοι έχουμε το δικαίωμα να ‘’ταξιδέψουμε’’ σε διάφορες σκέψεις ‘’άσχετες’’ με τον βασικό μας στόχο. Το ίδιο δικαίωμα έχετε κι εσείς, γι’αυτό, ορίστε μια συγκεκριμένη στιγμή της ημέρας κατά την οποία θα σκέφτεστε διάφορα πράγματα τα που σας απασχολούν και σας εμποδίζουν να συγκεντρωθείτε στη μελέτη σας.

Μοιραστείτε το άρθρο αυτό
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+