Home » 2018 » January

Monthly Archives: January 2018

Άγχος και εξετάσεις: Υπάρχουν λύσεις;

Blonde student worried about exams

Το άγχος, σε λογικά πλαίσια, είναι δημιουργικό βοηθά να γινόμαστε καλύτεροι. Όταν όμως βρίσκεται σε τέτοιο βαθμό που να μας αποσυντονίζει, πρέπει να λάβουμε άμεσα μέτρα και να το διαχειριστούμε.

Κάποιες λύσεις που προτείνουμε είναι οι εξής: Προσπαθήστε να αποφεύγεται αγχογόνες καταστάσεις και αγχωτικούς ανθρώπους που μπορεί να επηρεάζουν με άσχημο τρόπο την ψυχολογία σας. Επίσης, καλό είναι να ελέγχουμε τις αρνητικές σκέψεις, όπως «Θα τα πάω άσχημα», «δεν θα τα καταφέρω», καθώς βασίζονται στην υπερβολή και στην καταστροφολογία. Εφόσον έχετε διαβάσει όλα όσα πρέπει, δεν υπάρχει κανένας λόγος για να φοβάστε! Σε περίπτωση που πίνετε καφέ φροντίστε να τον μειώσετε και προτιμήστε το τσάι, ενώ για το βράδυ, μια καλή ιδέα είναι να πίνετε λίγο χαμομήλι, βαλεριάνα ή τίλιο τα οποία θα σας χαλαρώσουν. Τέλος, φροντίστε να κάνετε συχνά διαλείμματα και να κοιμάστε για τουλάχιστον επτά ώρες κάθε βράδυ.

Καλή συνέχεια!

Μοιραστείτε το άρθρο αυτό
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

Πως θα γίνει η μελέτη σας πιο αποδοτική

Smiling male student preparing for test

Μην περιμένετε να σας έρθει όρεξη για διάβασμα. Θα πρέπει να ξεκινήσετε είτε το νιώθετε είτε όχι, το πιθανότερο είναι ότι μόλις ξεκινήσετε θα σας έρθει και η όρεξη.

Προγραμματίστε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας για μελέτη, έτσι θα μπείτε σε μια ρουτίνα και θα καταφέρετε περισσότερα.

Εάν χρειάζεστε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες στο περιβάλλον που πρόκειται να μελετήσετε, όπως συγκεκριμένο φωτισμό, ησυχία ή μουσική, ίσως κάποιο φρούτο, προετοιμάστε αυτές τις συνθήκες πριν την στιγμή έναρξης της μελέτης.

Μελετήστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα και όχι πολλές ώρες συνεχόμενα. Οι συνεχόμενες ώρες μελέτης δημιουργούν κούραση και υπερένταση, άλλωστε ο εγκέφαλος αφομοιώνει τη νέα γνώση στις περιόδους ξεκούρασης.

Έχει αποδειχτεί ότι η σωστή ενυδάτωση βοηθά στην αποτελεσματική μελέτη για αυτό θα πρέπει να πίνετε συχνά νερό. Ο καλύτερος τρόπος για να μην το ξεχνάτε είναι να το έχετε πάντα δίπλα σας.

Προγραμματίστε την ύλη και θέστε ρεαλιστικούς στόχους. Ο σωστός προγραμματισμός θα σας βοηθήσει να αφιερώνετε στο κάθε μάθημα τον χρόνο που απαιτείται, χωρίς να αισθάνεστε άγχος.

Καλή σας συνέχεια!

Μοιραστείτε το άρθρο αυτό
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+